DYS Kullanımı
Doküman Yönetim Sistemi´nin anlık takip edilmesi ve ilgili yazılara zamanında cevap verilmesi gerekmektedir. Bazı kurulum ve ilk kullanımlar için aşağıda açıklamalar yapılmıştır. dysegitim artık sonlandırılmış olup, artık dys.meb.gov.tr ye girilecektir. Kullanıcı tanımlamalarınız dysegitim´den silinmiş ve dys.meb.gov.tr´ye aktarılmıştır.DYS KURULUMLARI
· e-imza ve DYS yi kullanabilmek için bilgisayarınızda DYS için gerekli kurulum yapılmış olmalıdır (ilgili klavuz için tıklayınız)
· e-imzanızı kullanabilmek için bilgisayarınızın e-imza cihazınızı donanım olarak tanıması gerekmektedir (kurulum için tıklayınız)
· Doküman Yönetim Sistemi’ne (DYS) giriş yaptığınızda “meb.jnlp” dosyasının indirilmesini onaylayıp çalıştır demeniz yeterlidir (ilgili klavuz için tıklayınız)
DYS KULLANIMI
Okul Müdürü rolü kuruma gelen tüm işlerin görülebildiği ekrandır. Çift tıklayarak bu ekrana ait detaylara ulaşabilirsiniz. 1 nolu kısımda gösterildiği gibi aktif iki adet iş bulunmaktadır. Bu işe ait detayı iş satırına çift tıklayarak görebilirsiniz. 2 nolu kısımda aşağıdaki gibi ibareler yer alır.
· Havale – Okulunuza gönderilmiş iş,
· Büro Kayıt – Okula gönderilmiş iş “Gereği” amaçlı size yönlendirilmiş(cevap verilecek mi seçilecek ve işe ait dosya desimali belirlenecek),
· Gözden Geçirme – Okula gönderilmiş iş “Bilgi” amaçlı size yönlendirilmiş iş (“Akışı Bitir” diyerek işi sonlandırabilirsiniz)
· Onay/Onayda – Yazı yazılmış ve onay sürecinde,
· Onay Sonrası Gözden Geçirme – Yazı gönderilmeye hazır. Yazıyı yazan kişiye onay sonrası bu şekilde gelir. Yazıya çift tıklanıp “Evrak Gönder” seçeneği ile yazıyı dağıtım planındaki yerlere ulaştırabilirsiniz.